KURSUN KÜNYESİ

Süresi  18 Ders Saati

(Ders videoları bir ay boyunca sistemde erişilebilir olarak saklanacaktır)

Eğitim Şekli  Uzaktan Eğitim Teori ve Uygulama
Ders Saati  18 Ders Saati
Ücret 1.430 TL (KDV DAHİL)
Eğitim Tarihi Kontenjan dolduğunda gerekli bilgilendirme yapılacaktır.

 

EĞİTİMİMİZ TEORİ VE UYGULAMA ŞEKLİNDE 1 AY SÜRECEKTİR.

*Teori eğitimimiz uzaktan eğitim sistemi üzerinden yapılmaktadır. Eğitim sonunda yapılacak sınavdan en az 60 puan alanlar başarılı kabul edilecek .

 

Sertifika: Sertifikalar, e-sertifika olarak e-devlete yüklenecektir. Ayrıca sertifika gönderilmeyecektir.

E-Devlet Uygulamasına giriş yaparak arama kısmına Afyon Kocatepe Üniversitesi  ‘Sertifika Sorgulama’ sekmesinden sertifikanıza erişim sağlayabilirsiniz.

 

Not: Ödemenizi yaptıktan sonra kayıtlarınız alınacaktır mail adresinize giriş bilgileriniz gönderilecektir. Bankaya yatırılan tutar sırasında açıklama kısmına mutlaka Bilgisayar İşletmenliği Eğitimi ve adı/soyadı mutlaka yazılması gerekmektedir. Ödeme Dekontunuzu  akusem@aku.edu.tr  adresine iletmeniz gerekmektedir.

 

BİLGİSAYAR İŞLETMENLİĞİ SERTİFİKASI NE İŞE YARAR?

 

Katılımcılar;

  • Bilgisayarı genel anlamda kullanma olanağı sağlayarak doküman oluşturabilecektir.
  • Ms Word de belgeler ile çalışma imkanına, sahip olacaktır.
  • Ms Excel de sayısal hesaplamalar yapabilme imkanına sahip olacaktır.
  • Ms Powerpoint ile sunumlar hazırlayabilme imkanına sahip olacaktır.
  • Kamuda görevde yükselmede zorunlu tutulan bu belgeyi birçok bölüme başvuru sırasında kullanabilecektir.
  • Özel kurslarda bilgisayar öğretmenliğine ve Adalet bakanlığı Zabit Katipliği’ne başvuru esnasında kullanabilecektir.

 

EĞİTMENLER

Dr. Öğr. Üyesi Erhan ÜNAL

Öğr. Gör. Ahmet YURDADUR

Öğr. Gör. Gülşen TÜRKER

 

EĞİTİM İÇERİĞİ

Program konu başlıkları şunlardır:

Bilgisayar Teknolojilerine Giriş

İşletim Sistemi

İnternet ve E-Posta

Kelime İşlemci

Elektronik Tablolama

Sunum Programı

Toplamda 18 ders saati eğitim verilmektedir.

 

ÖN BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ

Ön başvuru yapmadan ödeme yapmayınız. Ön kayıt talepleri doğrultusunda kesin kayıt için kayıt ekranı açılacaktır. Kesin kayıtla ilgili ödeme işlemleri bundan sonra yapılabilecektir.

 

KESİN KAYITTA İSTENEN BELGELER

+ Ödeme dekontu (Öncelikle Ön Başvuru yapılmalıdır).

ÖDEME SEÇENEKLERİ

  1. HAVALE YOLUYLA ÖDEME

Banka Bilgileri 
Hesap Adı: AKÜ Sürekli Eğitim ve Araştırma Merkezi
IBAN: TR85 0001 5001 5800 7303 5118 53 (Vakıflar Bankası)

Not: Bankaya yatırılan tutar sırasında açıklama kısmına mutlaka eğitim ismi ve eğitim alacak kişinin adı/soyadı ve T.C. Kimlik numarası mutlaka yazılması gerekmektedir. Ödeme dekontunuzu akusem@aku.edu.tr adresine lütfen gönderiniz.

  1. ONLINE ÖDEME İÇİN TIKLAYINIZ
  2. Merkez ofisimizde kredi kartıyla (tek çekim) ödeme yapma imkânı mevcuttur.

 

01 Ocak 2024, Pazartesi 15823 kez görüntülendi