KURSUN KÜNYESİ
Tarihi 6 Mayıs 2024
Süresi 40 Saat
Ücret 1.650 TL (KDV DAHİL)
Eğitimin Yapılacağı Yer AKÜ Enformatik Bilgisayar Laboratuvarları
Eğitmen Dr. Öğr. Üyesi Murat KESKİN

 

Eğitimin amacı ve İçeriği

Eğitimin temel amacı, grafik ve grafik yazılımına ilişkin temel kavramları öğrenme ve temel işlemleri yapabilme becerisini kazandırmak ve bu temeller üzerine grafik ve tasarım yapısını oluşturmaktır. Günlük hayatta ihtiyaç duyulabilecek resim düzenlemeden başlayıp, montaj yapma, grafik hazırlama, afiş tasarımı, animasyon oluşturma ve web sayfası ara yüzü tasarlama gibi karmaşık işlemlere kadar tüm grafik yazılımı özelliklerini kullanabilmeyi öğretmek amaçlamaktadır.

 

Eğitim,

  1. TEMEL KAVRAMLAR (Piksel (pixel), piksel boyutu (pixel dimension), pozlama, grafik türleri, renk türleri, dosya türleri, photoshop ve diğer grafik programları),
  2. TEMEL İŞLEMLER (Belge açma, kaydetmek ve farklı kaydetmek, belgeyi boyutlandırmak, belgeyi farklı formatlarda kaydetmek (dışa aktarmak), farklı dosyaları belgeye ekleme (içe aktarma))
  3. SEÇİM ŞLEMLERİ (Seçim araçlarını tanımak, belgeyi seçmek ve taşımak (background layer), resim üzerinde seçilen alanı taşımak, kopyalamak, silmek, resim üzerinde alan seçmek (seçime ekleme, seçimden çıkarma, vs..), seçim menüsünden seçim alanı üzerinde işlem yapmak (genişletme, daraltma, border, inverse, transform vs…))
  4. KATMAN KAVRAMI (Seçili alan katman olarak kopyalama, katman panelinde işlemler (taşma, renklendirme, kilitleme, çoğaltma), katmanlar menüsü işlemleri, katman ekleme ve katman türleri)
  5. DÖNÜŞÜM VE HİZALAMA (Move aracı ile belgeyi ve seçili alanı boyutlandırmak, transform seçenekleri ile dönüşüm, align, distiribute)
  6. RESİM DÜZENLEME (Boyama araçları, fırça paneli)
  7. MONTAJ (Bir objeyi başka bir resme taşıma, content aware)
  8. RÖTUŞ İŞELMLERİ (Rötuş araçları, filtreler)
  9. MASKELEME (Katman maskeleme, maske düzenleme, quick mask)
  10. VEKTÖREL İŞLEMLER (Path oluşturma, şekil oluşturma, path – şekil birleştirme, clipping mask, katman menüsü, şekil araçları, metin pathler)
  11. WEB İŞLEMLERİ (Web sitesi tasarlama, menü oluşturmak, sayfa dilimleme, dışa aktarma)
  12. ANİMASYON – VİDEO (Timeline, animasyon katmanı ekleme, video katmanı ekleme)
  13. OTOMATİK İŞLEMLER (Automate, action işlemleri) konularını içermektedir

 

Eğitime Kimler Katılabilir:

Temel bilgisayar işletim sistemi kullanma becerilerine sahip olma

 

ÖN BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ

 

ÖDEME SEÇENEKLERİ

  1. HAVALE YOLUYLA ÖDEME

Banka Bilgileri 
Hesap Adı: AKÜ Sürekli Eğitim ve Araştırma Merkezi
IBAN: TR85 0001 5001 5800 7303 5118 53 (Vakıflar Bankası)

  1. ONLINE ÖDEME İÇİN TIKLAYINIZ
08 Ocak 2024, Pazartesi 1062 kez görüntülendi