İflas İdare Memurluğu Temel Eğitim Programı Kursu

 

 

KURSUN KÜNYESİ
Süresi  36 Saat
Eğitim Şekli  Yüz yüze
Ücret 5000 TL
Eğitim Başvuru Tarihi 26.09.2025 / 18.10.2025
Eğitim Başlama Tarihi 18 Ekim 2025
Eğitim Yeri Afyon Kocatepe Üniversitesi

İktisadi ve İdari Bilimler  Fakültesi

Not: Kontenjan 35 kişi ile sınırlıdır !!!

 

 

Üniversitemiz 23.09.2025 tarihli bakanlık ‘Olur’ u ile yetkili kuruluşlar arasında yer almaktadır.

32412 sayılı İflas İdare Memurluğu Temel Eğitimi Kanunu kapsamında, “İflas İdare Memurluğu Temel Eğitim Yönetmeliği” 27/09/2023 tarihinde Resmi Gazete’de yayınlanmış ve yürürlüğe girmiştir. Yönetmeliğe göre; İflas İdare Memurluğu Temel Eğitim faaliyetinin yapılabilmesi için, İflas İdare Temel Eğitimi yapacak kişilerin  “İFLAS İDARE MEMURLUĞU TEMEL EĞİTİMİ” almaları ve sertifika sahibi olmaları zorunluluğu getirilmiştir.

Beş yıllık meslekî kıdem kazanmış kişiler tarafından alınan ve İflas İdare Memurluğu Temel Eğitim faaliyetinin yürütülmesi ile ilgili bilgileri içeren bir eğitimdir. Eğitimlerini tamamlayan katılımcılara temel eğitimi tamamladıklarına dair bir belge verecektir. İflas İdare Memurluğu Temel Eğitimine katılarak sertifika sahibi olan kişiler ilgili Yargı Komisyon Başkanlıkları tarafından yapılan İflas İdare ilanında belirtilen diğer şartları da sağlamaları halinde, almış oldukları sertifika ile birlikte İflas İdare memurluğu yapmak üzere başvuruda bulunabileceklerdir.

32412 sayılı Kanunun 18. Maddesi 21. Fıkrası gereği; “Temel eğitime katılmak zorunludur. Eğitim kuruluşlarınca, katılımcıların derslere devam durumunu gösteren çizelge düzenlenir ve derslerin 1/12’sine devam etmeyenlerin eğitim programıyla ilişiği kesilir.”

https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2023/12/20231227-2.htm

 

ÖN BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ

Not.

Ön başvuru yapmadan ödeme yapmayınız. Ön kayıt talepleri doğrultusunda kesin kayıt için kayıt ekranı açılacaktır. Kesin kayıtla ilgili ödeme işlemleri bundan sonra yapılabilecektir.

 

KESİN KAYITTA İSTENEN BELGELER

+ Ödeme dekontu (Öncelikle Ön Başvuru yapılmalıdır).

ÖDEME SEÇENEKLERİ

  1. HAVALE YOLUYLA ÖDEME

Banka Bilgileri 
Hesap Adı: AKÜ Sürekli Eğitim ve Araştırma Merkezi
IBAN: TR85 0001 5001 5800 7303 5118 53 (Vakıflar Bankası)

Not: Bankaya yatırılan tutar sırasında açıklama kısmına mutlaka eğitim ismi ve eğitim alacak kişinin adı/soyadı ve T.C. Kimlik numarası mutlaka yazılması gerekmektedir. Ödeme dekontunuzu akusem@aku.edu.tr adresine lütfen gönderiniz.

  1. ONLINE ÖDEME İÇİN TIKLAYINIZ
  2. Merkez ofisimizde kredi kartıyla (tek çekim) ödeme yapma imkânı mevcuttur.
26 Eylül 2025, Cuma 129 kez görüntülendi